Joka keksi tuhma lasten nurkka

Lasten koulutuksessa on käytetty erilaisia ​​tekniikoita ja menetelmiä, mutta kaikki heistä ei kestä kritiikkiä.

Lapset teurastettiin sauvoilla, kaadettiin vyö, laitettiin nurkkaan. Fyysisten tekniikoiden suhteen – opettajien asema on erittäin selkeä. Mutta entä kulma?

Venäjän seitsemän julkaisua raportoi, joka keksi tämän kulman aseman myötävaikutteisesti lapsen ja kasvattamisen kehitykseen.

Mitä asiantuntijat sanovat

Aluksi on huomattava, että yhdessä fyysisen rangaistuksen kanssa nykyaikaiset psykologit eivät siunaa myös tätä metodologiaa.

Uskotaan, että rangaistuksen palveleminen nurkassa aiheuttaa lapsen psyyken enemmän haittaa kuin hyötyä.

Kuva:

Kuten tarkoitettu

Aluksi tulkinta vie noina päivinä, jolloin vain muutama epäili Brownien taloa RUS: ssa.

Perinteisesti mytologinen hahmo asui uunin nurkassa tai takana.

Ja jos tuhma lapsi ilmestyi nurkkaan, talon omistaja itse otti koulutuksen.

Tätä toimenpidettä pelkäsi kontakti brownien kanssa, joka voisi olla tiukka ja paha.

Uskonnon kannalta

Kuvakkeet sijaitsevat perinteisesti talojen ja huoneistojen kulmissa.

Lapsi meni yleensä nurkkaan vastapäätä kuin ”punainen”.

Vanhempien mukaan tämä vaikutti päättelyyn, koska se symboloi väliaikaista estämistä valosta ja hyvästä.

Viite

Koulutus on lasten oppimisen, suojelun ja hoidon prosessi heidän terveellisen kehityksen tavoitteena aikuisuudessa.

Share to friends
Rating
( No ratings yet )
Blog - Ratsastusterapia Finlandia